Klacht Philips: Philips komt geen beloftes na!

Zulfikar

Ongeveer 6 maanden geleden heb ik een stoomgenerator strijkijzer van Philips gekocht. Al sinds 1e dag heb ik er problemen mee gehad en opgestuurd voor reparatie. Na de eerste reparatie kreeg ik hem kapot terug en heb hem weer opgestuurd. Nadat het de 2e keer terug was, was het alsnog kapot. Erger nog tijdens het gebruiken van mijn strijkijzer spuwde het kokend water uit de antikalk cartridge, wat natuurlijk levensgevaarlijk is.Ik zei Philips dat ik geen vertrouwen meer had en mijn geld terug wou en daarna begonnen de leugens: Ze beloofden me een mail te sturen wat niet gebeurde, ik heb hier 3 keer voor gebeld en er werd steeds beloofd, maar ik kreeg steeds geen mail. Vervolgens zou ik terug gebeld worden wat niet gedaan is voor zo een minimaal 10 keer.Ik was het zat en zei een rechtszaak te gaan beginnen als ik mijn geld voor zaterdag niet terug had.Ze beloofden het geld terug te sturen in 1 week.Ik werd 4e dag gebeld waar ze zeiden dat ik mijn geld niet binnen 1 week terug kon krijgen

Hoe kan ik een rechtszaak tegen Philips beginnen. Ik wil mijn geld zo snel mogelijk terug en raad niemand aan om bij Philips aankopen te doen. Na 20 beloftes durven ze je nog een keer wat te beloven en weer niet na te komen. Ik had te weinig letters om heel mijn klacht uit te schrijven.

Ook een klacht indienen over Philips?