Opgelost door Philips: Philips levert geen onderdelen voor een duurzame lamp.

lampje

Philips levert geen vervangende onderdelen voor een duurzame Hue lamp.
Ik heb een mooie hanglamp deze is prima en twee jaar oud. De schaal is gevallen en beschadigd. Er is ook een clipje afgebroken waarmee de schaal vast blijft zitten aan de lamp. Volgens de klantenservice van Philips zijn er geen onderdelen leverbaar. Ook de winkel waar we de lamp kochten kan geen onderdelen bestellen. Hiermee zou ik de lamp in de vuilnisbak moeten doen. Weinig duurzaam lijkt mij en niet te rijmen met het streven van Philips om volledig circulair te willen worden.

Ik wil de lamp repareren en daarvoor vraag ik Philips om losse onderdelen te leveren:
Plastic Clipje
Witte kunstof schaal

lampje
Philips heeft contact met ons opgenomen en het probleem is opgelost. Mijn vraag was lever a.u.b vervangende onderdelen. Mag ook tegen betaling. Uiteindelijk is het voor ons meer dan netjes opgelost dankzij inspanning van Eric van de lightning klantenservice. Er is een nieuwe lamp naar ons onderweg! We zijn er echt heel blij mee want de Hue hangamp bevalt ons prima!

Ook een klacht indienen over Philips?