Klacht Philips: Philips net tv werkt niet!

Helena

Ook bij mij het probleem zoals ik bij velen voorbij zie komen, 'Philips server niet gevonden'
Alle tips en adviezen, ook van Philips gelezen, upgraden enz. Lees vervolgens dat dit niet werkt, dus ik begin er nog even niet aan. Wacht met spoed op een heldere en duidelijke oplossing voor dit probleem. (en niet eentje waar in de kleine lettertjes staat dat als je de 'verkeerde versie erop zet' dat dat u eigen verantwoordelijkheid is)

Ik kreeg laatst ook al het bericht dat Videoland de 'oude' types (lees; 3 jaar oud?!) niet meer ondersteunt, dus waar gaat dit naar toe?

Graag een heldere, duidelijke oplossing die voor iedere tv eigenaar uit te voeren is!!!!

Een heldere, duidelijke en vooral werkende oplossing van de leverancier die ook voor iedereen uit te voeren is!!!!!

Philips
    Geachte,Hartelijk dank voor uw bericht. Graag hadden we onze excuses aangeboden voor de recente problemen met de server. Inmiddels zijn deze opgelost. Indien u toch nog geen toegang zou hebben dan raden we de volgende twee stappen aan:
    1. Software update via een USB-stick
    2. Herinstallatie van de TV
    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,Philips webcare