Klacht Philips: Philips Senseo apparaat HD7857 / 50 veroorzaakt 2e graads verbranding !!

Brandwond

Onlangs een nieuw Senseo apparaat gekocht, Philips type HD 7857 / 50.
Apparaat opgestart en bij het 3e kopje koffie kom ik er achter dat ik de pad vergeten ben te wisselen. Ik klik het pad compartiment open om alsnog een pad te plaatsen, en het apparaat bleek het water voldoende te hebben opgewarmd om koffie te gaan zetten. Gevolg: ik heb mijn hand verbrand omdat het apparaat niet stopt als ik het pad compartiment open. Bij onze vorig Senseo apparaat was dat wel, zoals het hoort !!
Krijg ik van Coolblue te horen dat het in de gebruikshandleiding staat, dat je de machine niet mag openen tijdens het proces......
Dit slaat natuurlijk nergens op, het is gewoon gevaarlijk dat het mogelijk is.
En zou ik de personen die koffie zetten bij mij, eerst de gebruikshandleiding moet laten lezen.

Senseo apparaten van deze types direct terug roepen om een schakelaartje in het klepje te maken !!!
Is het minste wat door de fabrikant gedaan moet worden, is een ordinaire Engerings blunder !
Dit is een fors en gevaarlijk probleem.

Philips
    Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat u uw hand heeft verbrand aan het koffiezetapparaat. Hoe gaat het met uw hand? Zou u uw e-mailadres met mij willen delen, zodat ik via de e-mail contact met u kan opnemen en u een passende oplossing kan aanbieden?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Joan
    Philips Consumer Care
    Beste,

ik heb nu al 2x een bericht moeten sturen omdat anders deze klacht gesloten wordt.
    Graag een reactie !!!!
    Philips Klachtenafdeling,
    wat moet ik doen om u te laten reageren op mijn klacht.
    U heeft gevraagd naar mijn mail adres om de lijnen korter te kunnen houden, heb ik u gegeven, maar u reageert nu dus helemaal niet meer.
    Ik vind dit onfatsoenlijk !
    C.v.d.Boogaard
    Brandwond
    Nog steeds geen reactie........
    Philips
    Beste meneer/mevrouw v.d. Boogaard,

Ten eerste mijn excuses voor het verlate antwoord, dit was zeker niet niet zo bedoeld. Ik heb u zonet een email gestuurd om dit verder te onderzoeken, want ik kan mij goed voorstellen dat dit op z'n zachts gezegd teleurstellend moet zijn geweest. Los daarvan staat de veiligheid van onze producten natuurlijk voorop. Nogmaals sorry voor de vertraging en bedankt voor uw geduld. Ik hoop snel van u te horen.

Stijn
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?