Klacht Philips: Philips Senseo HD7824

Klachtnummer
# 25893
Gebruiker
Wil
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 3-7-2010 een Philips Senseo gekocht bij de Blokker in Leischendam. Na niet erg intensief gebruik blijkt deze nu al stuk te zijn. Het verwarmingselement is waarschijnlijk stuk. Persoonlijk vind ik dat wat aan de vroege kant. Helaas zag ik zojuist dat de garantietermijn 2 jaar is. Kunt u mogelijk nog iets voor mij betekenen. Ik vind het immers echt te snel dat mijn Senseo nu stuk is.

Ik hoor graag van u.

Groet,
Wilco van Doorn

De oplossing

Ik zie graag dat deze opgehaald en gerepareerd wordt tegen geen kosten en/of dat ik een toegoedbon krijg.

4 reacties

  1. Auteur
    Wil
    Datum
    Wij zijn nu weer al een week veder en nog geen reactie.......
  2. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste,Excuses voor de vertraging in het antwoord. We hadden met jouw gegevens contact opgenomen met de klantenservice om te kijken of je al contact met hen had opgenomen. Zij konden geen contact vinden aan de hand van de gegevens. Wanneer je hier in de prive opmerkingen even je e-mailadres doorgeeft, nemen we contact op.Met vriendelijke groet,
    Philips Webcare
  3. Auteur
    Wil
    Datum
    Zie mijn privebericht!
  4. Auteur
    Wil
    Datum
    Geachte dames en heren, Al met al moet ik zeggen dat de afhandeling wel erg lang op zich laat wachten. Graag nog reactie.

Ook een klacht indienen over Philips?