Opgelost door Philips: Philips-server niet gevonden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47041
Gebruiker
Cootje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds enkele weken geeft tv (32PFL5507) melding dat philips-server niet bereikbaar is. Nieuwste software upgrade gedownload zonder resultaat. Er is wel verbinding met internet (bekabeld)

De oplossing

Wil graag een werkende oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte,Hartelijk dank voor uw bericht. Graag hadden we onze excuses aangeboden voor de recente problemen met de server. Inmiddels zijn deze opgelost. Indien u toch nog geen toegang zou hebben dan raden we de volgende twee stappen aan:1. Software update via een USB-stick
    2. Herinstallatie van de TVVertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,Philips webcare
  2. Auteur
    Cootje
    Datum
    In eerste instantie update via ubs uitgevoerd maar halverwege het proces stopte hij ermee. Met een nieuwe usb stick geprobeerd en toen ging het zonder problemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cootje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy