Klacht Philips: Philips smart Tv ontploft na 3 jaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 553495
Gebruiker
Nlgs
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn Philips smart tv van net drie jaar oud is gisteren met een harde knal ontploft. Ik kan m niet online registreren. Aankoopbewijs aanwezig. Nooit klachten gehad. Philips reageert laconiek, laten repareren op eigen kosten. Mogelijk coulance. Tv Weken kwijt. Moederbord ontploft. Schijnt bij dit type vaker voor te komen, dan verkoop je die toch niet meer? Dit had nog veel erger kunnen uitpakken met brand bv.

Gewenste oplossing

De tv gratis repareren of omruilen
Geboden oplossing
Er is geen oplossing geboden, geen contact verder. Moet het apparaat naar een Philips herstelcentrum brengen en daar afwachten of het onder een coulanceregeling valt, zo niet, zijn alle kosten voor mij.Dat kan weinig zijn of veel, dat weet men nog niet. Kan duurder uitpakken dan een nieuwe.Dat zo'n toestel bijna ontploft boeit ze niet. Dit type schijnt dit probleem meer te hebben, ik verwacht dan ook dat er toezegging voor een coulanceregeling komt, want na 3 jaar hoort zo'n apparaat het niet op die manier te begeven. Bij het servicecentrum coulance van maar liefst 20 euro op n bedarg van 100 euro gekregen, kom op Philips, dat kan toch beter????
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen