Klacht Philips: Philips Sonicare/DiamondClean tandenborstel wederom kapot

METAVB

Philips sonicare en diamond wederom binnen 1 jaar begeven.
Wij hebben een paar jaar geleden beide de Sonicare HX6950 aangeschaft. Deze gingen binnen 1 jaar kapot, waarbij je nog wel een zoemen hoorde maar geen trillingen. Daarna hebben wij beide de hx6950 (nu met witte achterzijde daar waar eerste een blauwe achterzijde) aangeschaft waarbij deze wederom binnen 1 jaar zelfde kwaal vertoonde. Toch Philips minded weer een nieuwe aangeschaft, de Philips Sonicare Diamond HX9332, nog duurder, en deze zijn nu beide (met dezelfde kwaal, zoemen niet trillen) ook weer kapot. Zijn allen nooit gevallen. Niet gek mee gedaan....... Nu staan we voor de aankoop van een nieuwe tandenborstel en voelen ons haast gedwongen om te gaan voor oral B.

Een geste van Philips.

Philips
    Beste meneer/mevrouw van Bentem,

Goed dat u hier contact over opneemt. Wat een pech dat er meerdere Sonicares stuk zijn gegaan. Ik wil graag voorop stellen dat er altijd een garantie van twee jaar op uw Philips product zit, ook al komt dit misschien een beetje als mosterd na de maaltijd.

Ik wil u graag verzoeken om contact met ons op te nemen via social media of telefonisch, zodat wij u sneller te woord kunnen staan. Mijn collega's en ik kijken namelijk graag mee wat we voor u kunnen betekenen.

Het zou handig zijn als u een foto van de onderkant van het handvat meestuurt in uw bericht, zodat ik gelijk naar het model- en serienummer kan kijken.

Simone
    Philips Consumer Care

Goedendag,
    Wegens drukte kan ik nu pas reageren.

Indien u mij uw telefoonnummer mailt kan ik uw contacten. Bijgestuurd foto's van de onderzijde zoals door u verzocht.
    Mvg,
    M. van Bentem
    METAVB
    Gaarne verzoek ik u om een reactie op bovenstaande.
    Philips
    Beste meneer/mevrouw van Bentem,

Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat de tandenborstel met HX6960 onderop nog binnen de garantieperiode van twee jaar valt. Ik ben er dan ook van overtuigd dat mijn collega's u hiermee kunnen helpen.

De andere tandenborstel valt op basis van het serienummer helaas buiten garantie, dus ik verwacht dat mijn collega's u om een aankoopbon zullen vragen hiervan.

U kunt mijn collega's tegen lokaal tarief bereiken op: 0900 202 11 77, tijdens de volgende openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00 uur
    Zaterdag 09:00 - 18:00 uur

U mag optie 3 kiezen in het keuzemenu om in contact te komen met het juiste product team.

Simone
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?