Klacht Philips: Philips Sonicare Flexcare+ HX6972/35 met UV-Reiniger & Body gaat wederom defect

Robbert

Ik heb op 2 februari 2012 deze bovenstaande set gekocht. Nu was na bijna 2 jaar de set stuk gegaan en heb ik deze nog zonder problemen vervangen gekregen. Daar mijn complimenten voor. Nu na weer bijna 2 jaar gaat deze weer defect. Van de 1 op de andere dag ging hij gewoon niet meer aan. We gebruiken hem normaal en houden hem netjes schoon na elk gebruik. Beter dan de vorige Braun die ik zonder problemen bijna 10 jaar heb kunnen gebruiken totdat de accu op was. Nu deze weer defect is begin ik erg te twijfelen over de kwaliteit van het product. Kijk 1 keer kan altijd wel eens gebeuren maar nu in ongeveer dezelfde periode. Nu weet ik dat ik geen garantie meer heb maar eigenlijk vind ik dit niet kunnen want zo word het wel heel duur om electrisch te poetsen buiten het gebruik van de opzetborstels. Als deze werkt zijn het namelijk super fijne apparaten met een goed resultaat.

Ik zou graag deze ter reparatie aan willen bieden onder garantie coulance i.v.m. de staat want ze zien er nog als nieuw uit.

Robbert
    Onder de body's van de tandenborstels staat overigens HX6950 serienummer 130725. Dus de vervangende set is op 25 juli 2013 geproduceerd. Ik weet niet meer precies wanneer ik in 2014 de set heb vervangen gekregen.
    Robbert
    Ik voel me belachelijk benadeeld met deze ontzettend dure set! Heb net voor het defect ontzettend dure opzet tandenborsteltjes gekocht. Weet je,,,, ik vertrouw de kwaliteit van Philips niet meer. En qua garantie afhandeling vind ik het gewoon qua gevoel oplichting! Na de laatst nieuwe set stond er dat de garantie vanaf aankoop datum gold. Dan kun je al zeker zijn dat ze niet meer achter hun eigen kwaliteit staan! Dus reageren ze niet! Te zien in de aantallen klachten online. Braun here we come!

Robbert

Ook een klacht indienen over Philips?