Opgelost door Philips: Philips Sonicare na 2 jaar stuk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 316343
Gebruiker
M. Hofsteenge
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Philips Sonicare maar net als de vorige 2 al binnen 1 a 2 jaar kapot.
Wat moet ik hiermee, super vervelend als dat ook nog eens net buiten garantie periode valt.Volgens mij worden deze tandenborstels hierop gemaakt. Plannened obsolecense ?

De oplossing

Ik wil graag een nieuwe tandenborstel want deze is pas iets van 2 jaar oud.
Hoe pak ik dat op?

2 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Hofsteenge,

    Wat vervelend om te horen dat u meerdere keren pech heeft gehad met uw tandenborstels. Goed dat u hier contact over opneemt, want ik kijk graag met u naar de mogelijkheden.

    Om u zo goed en snel mogelijk verder te helpen, wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt mij bereiken via Facebook en Twitter (@PhilipsCare_NL), of telefonisch op: 0900 202 11 77.

    Als u contact opneemt is het handig als u het model- en serienummer van uw tandenborstel paraat heeft. Deze kunt u op de onderkant van het handvat terugvinden. Mijn collega's en ik gaan met die gegevens graag voor u op zoek naar een passende oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Simone
    Philips Consumer Care
  2. Auteur
    M. Hofsteenge
    Datum
    Contact opgenomen met Philips en alles is heel soepel en naar behoren opgelost. Viel onder de 2 jaar garantie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Hofsteenge
Datum
Uiteindelijke oplossing
nieuwe tandenborstel ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen