Klacht Philips: Philips Stofzuiger FC 9173 /01/ A (Type 1309 VC2)

Ilse R

Ik heb deze stofzuiger nu net 1 jaar. Binnen een maand was het nippeltje uit de pistoolgreep verdwenen. Consekwenties: heel veel herrie en heel veel valse lucht. Hierdoor moet je de greep een kwartslag draaien zodat hij geen valse lucht maar aanzuigt, en vervolgens kan je niet fijn stofzuigen omdat de voet er als het ware dan scheef onder zit. Ondanks dat ik herhaaldelijk op de markt lossen klemmen met een nippeltje heb gekocht, mocht dit niet baten. Meestal werd het klemmetje diezelfde week nog opgezogen. Ook ducktape over het gaatje heen hielp. Na zo'n 10-11 maanden begon de motor in eens raar te doen: Ondanks dat ik m voluit had staan, ging hij uit zichzelf minder vermogen leveren. Dit is me tot nu toe een stuk of 4 x gebeurd. Gelukkig gaat het met de motor de laatste tijd goed (Vingers gekruist houden). Ik heb de stofz nog steeds niet ter rep aangeboden omdat ik dan 1. zonder zit en 2 m via internet heb aangeschaft en de bon niet meer kan vinden :-( .

Onlangs heb ik goede ervaringen opgedaan met de klantenservice van Philips (met een blender) . ben toen netjes en snel geholpen .
Ik hoop dat Philips in dit geval ook het probleem netjes kan oplossen (een nieuwe pistoolgreep ?!)

Ilse R
    Helaas totaal geen reactie van Philips ontvangen.

Ilse R

Ook een klacht indienen over Philips?