Klacht Philips: Philips topmodel PFL429803-H10. kapot

novelleelite@gmail.com

Nauwelijks 4 jaar oud, kosten 2495 euro en defect.
Via philips E/care vastgesteld via mail dat er iets kapot is dat niet meer verkrijgbaar is.
De reparatie kosten bedroegen 437.00 Euro .
Hun voorstel omruilen voor een Smart TV 7008K12 en 437.00 Euro bijbetalen.
Dat hebben wij uiteindelijk ook gedaan, om niet nog langer zonder TV te zitten
4 weken inmiddels. TV gekregen en ik moet zeggen Qua beeld perfect, maar mis wel mijn oude toestel omdat deze een mooiere uitraling had.
De afhandeling van de klacht vinden wij alles behalve goed , enerzijds omdat philips
niet de kwaliteit heeft wat eerder was en dan via mail vaststellen wat kapot is en mijn een begroting sturen is wel erg makkelijk.
Wij gedacht dat zo,n dure topklasse tv langer meegaat als 4 jaar.

De oplossing is er al allen vind ik als consument dat Philips sneller en beter had moeten reageren.
E/care heb ik 3 keer moeten bellen hoe het zat met de reparatie.
Ik vind dat ze zich er nu makkelijk vanaf gemaakt hebben, met een nare smaak in mijn mond als aandenken aan Philips.

Philips
    Beste,Hartelijk bedankt voor de feedback. Philips houdt rekening met de mening van de consument bij de verdere ontwikkeling van nieuwe toestellen.We willen graag onze excuses aanbieden voor enig ongemak die u ondervonden hebt. Hopelijk kan u lange tijd van het nieuwe toestel genieten.Met vriendelijke groet,Philips Webcare

Ook een klacht indienen over Philips?