Opgelost door Philips: Philips tv 48pfs8109/12 heeft geen beeld wel geluid 2e tv in 3jaar

# 199856
harrie

op 9-7-20013 heb ik een Philips tv gekocht a € 1100,00 deze tv ging in oktober 2013 stuk geen beeld alles viel uit er is een nieuw moederbord in gezet tv terug december 2015 viel hij weer met de zelfde klachten en nog meer uit. voorstel van Philips voor omruil dat gedaan en het nieuwe toestel is op 20-01-2016 geleverd, mooi toestel daar niet van. Maar nu no geen 9 maanden later word ik geconfronteerd met de zelfde problemen verschillende keren Philips consumer care gebeld met als nummer 5679754 het was voor mij niet te verhelpen, daarna naar de winkel die komen hem netjes ophalen en bieden hem bij Philips aan voor reparatie. ze krijgen daar als antwoord deze tv valt niet meer onder garantie.De garantie van 2 jaar op het toestel van juli 2013 is weg ( de garantie gaat van 09-07-2013 tot 09-07-2015 . nu zeggen ze dat een toestel met omruil niet meer als extra garantie is maar dat de termijn van je oude toestel geld . bij geen verzekering kost me dit een nieuwe tv.

ik wil dat Philips haar verantwoording neemt en dit probleem oplost, het val me tegen de producten van Philips dat die zo achter uit gaan en dat Philips zo met zijn klanten om gaat.
Ik zelf ben blij dat Expert van de Griend uit drunen zoveel voor zijn klanten doet, die begrijpen ook niet wat er gebeurd, dat Philips zo metklanten omgaat en die al 40 jaar alleen Philips producten heeft

harrie
Philips heeft een vergoeding gegeven waar ik weer een nieuw tv van kon aanschaffen. met dit aanbod was ik zeer tevreden en het mocht ook een ander merk zijn. Met dank aan Expert Drunen die hebben goed gewerkt.

Ook een klacht indienen over Philips?