Klacht Philips: philips tv 55pus8809/12

Klachtnummer
# 124615
Gebruiker
van Rijckevorsel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 21-11-2014 een 4k televiesie gekocht van Philips.
Nu blijkt het geen 4k tv te zijn omdat deze tv de codec niet heeft.
Philips belooft me nu al bijna 10 maanden een mediaspeler die die codec wel heeft.
Omdat ik me misleid voel door de leverancier en als ik in de winkel had geweten dat deze codec er niet op had gezeten dan was ik voor een ander merk gegaan.

Ik vraag dan ook Philips om met een financiële compensatie te komen aangezien ze de consument hebben misleid.

ik heb de tv gekocht voor 2350 euro en de tv is nu 1600 euro waard.
ik heb dus nooit gebruik kunnen maken wat de tv eigenlijk kan in deze prijsklasse.

ik verneem graag een spoedige reactie

De oplossing

financiële compensatie

omdat: ik heel veel geld heb uitgegeven wat de tv nog steeds niet kan
omdat philips de winkel als mij de consument hebben misleid.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen