Klacht Philips: Philips TV Defect slechte klantenservice Philips

Khalid1

TV van model 55PUS8700/12 gekocht iets meer als 1 jaar terug.
Ik heb deze gekocht omdat dit toen de meest complete TV was, Curve/3D/4K/Android, alles wat ik in een tv zocht.
Alleen qwa software zeer slecht, crashte regelmatig en ging soms zomaar opstarten. Soms moesten we zelf de stekker eruit halen en weer in doen.
En bepaalde functionaliteit werktte niet eens!
Nu zijn er sinds paar weken ineens 2 lampjes linksmidden in het scherm gaan schijnen. Ik heb contact met Philips opgenomen en zij hebben me doorverwezen naar een reparatie bedrijf in Dordrecht.
Die hebben meteen gemeld dat de TV niet te repareren is. Ik kreeg een TV aangeboden om te 'ruilen' die ik helemaal niet wil. Die voldoet niet aan mijn eisen.
Ik heb de support gebeld van Philips en ik kreeg een dame aan de lijn genaamd ´Nicole´. Die was ERG onbeleefd vond ik en probeerde er mee weg te komen door te zeggen dat ik de tv beter kan laten crediteren. Maar dat is geen oplossing van het probleem. Vervolgens vroeg ik of ik met een manager of iemand met meer bevoegdheid kon spreken waarop ze keihard nee zei.
Vevolgens vroeg ik waar ik met mijn klacht heen kan? Toen kreeg ik een ´postadres´ waar ik een brief naar toe kon schrijven. Wat ik al heel apart vond, tegenwoordig kan je alles mailen namelijk.
Ze gaf mij heel erg het idee dat ze gewoon snel van mij af willen. Erg slecht hoe Philips omgaat met zijn klanten.

Ik heb nog gewoon garantie verder.

Wat ik graag wil is ten eerste dat ze gewoon mijn TV repareren en als dat echt niet kan dan wel een vervangend product geven die wel aan mijn eisen voldoet, immers een TV is een persoonlijk iets geworden. De ene houdt van LED de ander van OLED en weer een ander van QDOT.
Ik wil niet dat ze mij even de eerste beste TV aansmeren om van me af te komen. Daar lijkt het nu wel op.

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Khalid1
    Jammer dat Philips niet wilt reageren op mijn klacht hier. Ik zit nog steeds met een tv die niet werkt zoals het hoort.
    Khalid1
    Eindelijk iemand contact opgenomen...maar ik heb niet veel hoop eerlijk gezegd.

Khalid1
Nog niks....gaat heel traag, voelt alsof ik aan lijntje gehouden word tot mijn garantie verloopt.

Ook een klacht indienen over Philips?