Klacht Philips: Philips tv na iets minder dan 3 jaar stuk

Klachtnummer
# 11305
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb eind 2009 de 42PES0001H/10 aangeschaft voor ruim 2000 euro. Nu na iets minder dan 3 jaar heeft de tv het begeven, eerst storing in het beeld en toen opeens niets meer. Je mag toch als Philips minded consument verwachten dat een toestel van ruim 2000 euro wat langer meegaat, ik ben dan ook erg teleurgesteld over het merk Philips. Contact opgenomen met Philips consumer care maar zij kunnen alleen een monteur langsturen maar wel alle kosten voor eigen rekening. Klacht geplaatst op klacht.nl en vervolgens een e-mail ontvangen van Philips Webcare (Wouter) dat zij de zaak van naderbij zouden willen bekijken als ik hun even de aankoopdatum en serienummer doorgaf. Dit heb ik afgelopen woensdag bij ontvangst van de e-mail van Philips Webcare toegestuurd en vervolgens hoor ik niets meer ook na het nogmaals versturen van de e-mail met mijn contactgegevens. Ik hoop dat Philips alsnog met een goede oplossing komt..

Gewenste oplossing

Graag zou ik de tv gerepareerd zien worden, ik ben zo gehecht aan het toestel, goed beeld, hub met zeer veel aansluitmogelijkheden en mooie soundbar, had er graag nog 5 jaar plezier aan beleefd...Mvg, Mario Bonello

2 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Intussen al contact opgenomen via andere kanalen.
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik wacht nu al weken op een telefoontje van Technorep maar de klantenservice (Wouter) laat maar niets horen en ik heb geen telefoonnummer. Ik begin het aardig beu te worden met die zogenaamde oplossingen van Phlips, ze bellen je 1 keer en laten je dan stikken. Rondom asociaal en zit inmiddels 2 maanden zonder televisie. Philips bedankt voor de slechte service, ga zo door met het behandelen van de goede klanten.....

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen