Klacht Philips: philips tv uit 2011 voldoet niet meer

Rogierio

ik kijk via ziggo televisie (philips televisie) en mijn beeld en geluid valt weg sinds het gebruik van een Horizon box. Duidelijk is dat er een conflict is tussen de Horizon box en mijn televisie. Ziggo en Philips wijzen naar elkaar en ik ben de dupe.
Mijn philips televisie is een SMART televisie uit 2011. Ik heb via philips geprobeerd om mijn televisie tevergeefs te updaten en heb zelfs een hdmi-splitter aan de tv gekoppeld.
Via de website van philips heb ik een vraag gesteld maar geen reactie ontvangen.
Ik wil graag willen dat Philips mij op een of andere manier kan helpen aan een recentere tv, eventueel met inruil van mijn huidige. Wijzen naar Ziggo is zo makkelijk, immers heeft Ziggo mij geholpen door een voordelig abonnement aan te bieden.
Volgens mij is Philips een gerenomeerd merk dat altijd meedenkt met de klant.
Ik verwacht van Philips dat ik als klant gehoord word en dat ik op een normale manier beantwoord word.

Philips biedt mij de oplossing dat ik mijn huidige televisie kan inruilen tegen een model die kan communiceren met de huidige technologie van televisiekijken. Of dat ik voordelig een recenter exemplaar kan aanschaffen. Ik wil graag Philips klant blijven.

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Philips?