Klacht Philips: philips tv uit 2011 voldoet niet meer

Klachtnummer
# 155642
Gebruiker
Rogierio
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik kijk via ziggo televisie (philips televisie) en mijn beeld en geluid valt weg sinds het gebruik van een Horizon box. Duidelijk is dat er een conflict is tussen de Horizon box en mijn televisie. Ziggo en Philips wijzen naar elkaar en ik ben de dupe.
Mijn philips televisie is een SMART televisie uit 2011. Ik heb via philips geprobeerd om mijn televisie tevergeefs te updaten en heb zelfs een hdmi-splitter aan de tv gekoppeld.
Via de website van philips heb ik een vraag gesteld maar geen reactie ontvangen.
Ik wil graag willen dat Philips mij op een of andere manier kan helpen aan een recentere tv, eventueel met inruil van mijn huidige. Wijzen naar Ziggo is zo makkelijk, immers heeft Ziggo mij geholpen door een voordelig abonnement aan te bieden.
Volgens mij is Philips een gerenomeerd merk dat altijd meedenkt met de klant.
Ik verwacht van Philips dat ik als klant gehoord word en dat ik op een normale manier beantwoord word.

De oplossing

Philips biedt mij de oplossing dat ik mijn huidige televisie kan inruilen tegen een model die kan communiceren met de huidige technologie van televisiekijken. Of dat ik voordelig een recenter exemplaar kan aanschaffen. Ik wil graag Philips klant blijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen