Klacht Philips: Philips vind dat fabricagefout is veroorzaakt door klant

Klachtnummer
# 195337
Gebruiker
cboelhouwers@ziggo.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

betreft: PHILIPS LED TV 55PUS9109 € 2.494,90 aankoopdatum: 2 januari 2015

klacht: HDMI poort is naar binnen geschoten bij het aansluiten van de HDMI kabel.

Via telefoon, mail en foto`s van de poort heb ik Philips benaderd.
antwoord Philips:
Ik heb navraag gedaan, deze reparatie niet gratis zijn.
Als u geen prijsopgaaf wilt ontvangen kunt u als alternatief een HDMI-splitter gebruiken
Dit wordt veroorzaakt door de klant en valt niet onder de garantie.
De werkorder kan enkel buiten de garantie ingeboekt worden.
De reparatie moet worden uitgevoerd door een gecertificeerd reparatiecentrum.

De oplossing

garantie op product door herstel: poort vervangen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen