Opgelost door Philips: Philips weigert actiepakket te sturen.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 415043
Gebruiker
Nora
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In november een esppresso van philips gekocht. Philips had een actie voor een proefpakket ter waarde van €50. We hebben ons aangemeld volgens het formulier dat bij het apparaat zat.
De aanmelding is goed gegaan aldus philips, maar we krijgen niets want het is niet bij "actie" gemeld. Het was aangemeld zoals op het papier stond.

De oplossing

Actiepakket alsnog sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Nora
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nora
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb zelf nog een keer met philips gebeld. Toen bleken we verkeerd geinformeerd te zijn. Je kon nog steeds het pakket aanvragen. Op de site was niet te vinden hie het moest. De dame van de helpdesk heeft het voor ons uitgezocht na veel zoekwerk en zij heeft ons de link gestuurd. Zij heeft de afwijzing in eerste instantie van haar collega omgezet in een correcte plezierige oplossing. Echter via klachtenkompas hebben wij van philips niets gehoord.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?