Klacht Philips: Philips wil niet onder garantie repareren en reageerd geheel niet meer.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 294112
Gebruiker
vanHaaster1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Philips reageert niet meer op mijn klacht en heeft de zaak simpel afgesloten terwijl ik al in het gelijk ben gesteld door consuwijzer. Jim/Remco en Simone schaam je !!!. Ik ben de enige niet, mijn communicatie loopt net zo slecht al die van anderen. Mijn klacht loopt al vanaf september en ik heb niets bereikt behalve de toezegging van een nietszeggend reductie bonnetje wat ik NIET accepteer!. Ik heb recht op simpel vervanging of reparatie van mijn scheerapparaat. Volgende stap gaat denk ik zijn geschillencommissie of rechtsbijstand.

De oplossing

Reparatie onder garantie of vervanging van het defecte apparaat.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mnr. van Haaster,

    Bedankt voor uw bericht hier. Ik kan me voorstellen dat u graag een ander antwoord zou zien, maar helaas kan ook ik geen beter nieuws brengen.
    Het probleem is hoogstwaarschijnlijk op te lossen met nieuwe scheerhoofden. Dit zijn verbruiksvoorwerpen en deze vallen niet binnen de garantie. Deze kunt u aanschaffen in onze Online Shop, wanneer dit geen oplossing biedt dan kunt u de messen kosteloos retourneren binnen 30 dagen.

    Met vriendelijke groet,

    Mia
    Philips Consumer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vanHaaster1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing zogenaamd (men schrijft hoogstwaarschijnlijk) scheerhoofden die niet onder garantie vallen. Dit is NIET het probleem, maar in de techniek er letterlijk onder, dat wil zeggen de aandrijving. Men wil gewoonweg niet luisteren naar deze tekst die ik al maanden probeer uit te leggen. Ik snap, vanuit een call-center is het moeilijk dingen begrijpen, maar als je er geen verstand van hebt stuur je het toch door naar iemand die er wél verstand van heeft?. Maar dat mag men kennelijk niet, want daar is NIET doorheen te komen. Als je een arm breekt, ga je naar de dokter, niet naar de bakker.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen