Opgelost door Philips: Pico baristo is waardeloos

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 530873
Gebruiker
Enrique1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hebben binnen 7 maanden het apparaat de "pico baristo" 3 x opgestuurd naar Philips. Na de 2e x reparatie komt ht apparaat slechter terug met een fluitend geluid als je cappucino maakt, dit is volgens de td normaal , niets is minder waar dit was al de tijd niet, wat een waardeloze service voor ons nooit meer philips en u bent gewaarschuwd koop dit apparaat niet!!! Beter om iets meer geld uit te geven of wat goedkoper kan ook en koop een gerenomeerd merk bijv.Siemens waar de service wel goed is. Wij willen graag een nieuwe of ons geld terug Philips!!!

De oplossing

Wij willen graag een nieuwe of ons geld terug Philips!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Enrique1
    Datum
    Nog geen reactie van Philips het lijken wel ambtenaren
  2. Auteur
    Enrique1
    Datum
    nu wordt de machine voor de 4e keer opgestuurd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Enrique1
Datum
Uiteindelijke oplossing
dit is geen oplossing Philips, wat denk je wat het ons kost aan het verzenden elke keer een doos regelen en opvulling en dit al 4 x .De oplossing is elke keer niks en service is 0 komma 0
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen