Klacht Philips: Power Cyclone S doet niets meer en valse beschuldiging door Philips

Nicole1972

Ik heb een Power Cyclone S stofzuiger zonder zak. De filter moet ik wassen en ook deze keer deed ik dat. Een dagje laten drogen en weer op z'n plek. Toen deed hij echter niets meer. Naar Philips opgestuurd en daar beweerde men dat ik een natte vloeistof zou hebben opgestuurd. Philips...ik heb alleen hout op de vloer liggen. Waarom zou ik vloeistof opzuigen? Ik heb alleen de filter gereinigd en zoals door jullie beschreven, laten drogen. Philips wilde het apparaat niet eens repareren, dat nog geen jaar oud is en eur 150 heeft gekost. Sterker nog ik moest EUR 35 betalen met als dreiging dat als het apparaat vernietigd zou worden, ik nog extra kosten aan mijn broek kreeg. Maar ik heb zowiezo toch verwijderingsbijdrage betaald? Ik heb twee klachten: als je je aan de instructie van Philips houdt en de filter een dag laat drogen, dan mag de motor niet kapot gaan. Verder is de service van Philips slecht. Het kapotte onderdeel kan niet vervangen worden Het apparaat wordt gewoon nog verkocht.

Ik wil niet opdraaien voor een fabricagefout. Als ik me aan de instructie van Philips gehouden. Ik wil geen 20% korting op een nieuwe Philips stofzuiger. Ik wil dat dit product gerepareerd wordt zonder extra kosten. En ik wil dat Philips stopt mij te beschuldigen van het opzuigen van een vloeistof. Ik ben geen idioot.

Philips
    Beste mevrouw Vening,

Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met "60-0003342990" als referentienummer.

Koen
    Philips Consumer Care
    Nicole1972
    Nu krijg ik weer een mailtje met daarin dat Philips beweert dat ik een vloeistof heb opgezogen en dat ze hierin op de accuratesse van hun experts varen. Dit is toch van de zotte. Philips...ik heb geen vloeistof opgezogen, ik heb alleen de filter gereinigd en volgens het boekje een dag laten drogen. Ook jammer dat ze hun reactie alleen prive sturen, want dan kun je lezen hoe ze de boot afhouden. Waar een groot bedrijf 'klein'in kan zijn!