Klacht Philips: Problemen met apps Philps Net tv

LT

We hebben in 2011 een tv type 40PFL9705 gekocht. We ondervinden nu problemen met o.a. Uitzending gemist en rtl-xl. We krijgen geen enkele weergave. Ik heb al een update gedaan maar na 8-6-2012 is er geen nieuwe voorhanden. Ik zag dat er recent wel voor een nieuwer type een update beschikbaar was gesteld om hetzelfde probleem op te lossen. Maar kan ik diezelfde update ook voor mijn toestel gebruiken?

Dat de apps van o.a. uitzending gemist en rtl-xl weer goed functioneren.

Philips
    Beste klant,Dank voor uw bericht. De ontwikkelaar van de app, NPO, heeft deze terug geüpdatet, en dit zou de problemen met 'uitzending gemist' moeten verhelpen.RTL heeft hun app ook geüpdatet, en deze is momenteel niet compatibel met oudere TV's door de codering die gebruikt wordt.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
    LT
    Uitzending gemist werkt nu wel weer echter heb ik geen antwoord op de rest van mijn vraag.
    Tevens wil ik nog een opmerking plaatsen dat ik bijna dagelijks diverse "zenderupdates" ontvang op mijn tv-toestel echter wat deze behelzen weet ik ook niet. Bij een nieuwer toestel wat we in huis hebben is dit helemaal niet het geval. Bij het nieuwer toestel zijn ook meer apps voorhande.
    Philips
    Beste,U kan enkel de updates geschikt voor uw toestel installeren. Updates van nieuwere toestellen zullen niet werken.
    U kan 'automatische zenderupdates' uitschakelen op uw toestel (indien uw provider dit niet blokkeert). De provider is verantwoordelijk voor deze zenderupdates. Voor vragen hierover, gelieve uw provider te contacteren.
    De 40PFL9705 komt uit 2010 en heeft inderdaad niet dezelfde hoeveelheid apps beschikbaar als de meest recente toestellen, aangezien Smart TV constant evolueert.Met vriendelijke groet,Philips Webcare

Ook een klacht indienen over Philips?