Opgelost door Philips: progammagemist valt telkens uit opvallend zendersvan mijn Philips smatprt tv

johan

ik heb een philipssmart tv en een Samsung smart tv waarvan alleen de Philips FZPFL5038h/12 bij alle progammagemist uitzendingen wegvalt na enkele minuten of het beeld nstil blijft staan ..wat uiteraard zeer irritant is want je kan er zelf verder niets aan doen en hebt totaal niets aan deze App.waarvoor ik ook deze tv gekocht heb.is hier nog een recente update voor???.bij voorbaat dank

graag progamma gemist kijken met de zelfde kwaliteit die ik op mij n Samsung ervaar zonder hindernissen van stagnerende en wegvallende of stilstaande beelden.

Philips
    Geachte klant,Dank voor uw bericht. Kan u ons aub het volledige modelnummer van de TV (bv 42PFL5038H) doorsturen, alsook de huidige softwareversie die op de TV geïnstalleerd staat?Heeft u het over de NPO app (uitzending gemist)? Of om welke app gaat het precies?Met vriendelijke groet,Philips Webcare
    Philips
    Beste, Kan u de software via USB-stick updaten naar de meest recente versie aub? Zie http://download.p4c.philips.com/files/4/47pfl5038h_12/47pfl5038h_12_fin_nld.pdf . Indien u reageert, gelieve dat via deze klacht te doen, en niet een nieuwe klacht te starten. Dit om verwarring te vermijden.We hebben helaas nog geen antwoord gehad welke app u precies bedoelt. Gaat het om de NPO app (voorheen uitzending gemist), of toch een andere app?In afwachting van uw reactie,Philips Webcare
    johan
    ga er nu van uit dat ik de recenste update heb en hoop dat ik in de toekomst ook van mijn philips smart tv van alle apps kan genieten ..kan het nu afsluiten .bedankt..

johan

Ook een klacht indienen over Philips?