Opgelost door Philips: progammagemist valt telkens uit opvallend zendersvan mijn Philips smatprt tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101560
Gebruiker
johan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb een philipssmart tv en een Samsung smart tv waarvan alleen de Philips FZPFL5038h/12 bij alle progammagemist uitzendingen wegvalt na enkele minuten of het beeld nstil blijft staan ..wat uiteraard zeer irritant is want je kan er zelf verder niets aan doen en hebt totaal niets aan deze App.waarvoor ik ook deze tv gekocht heb.is hier nog een recente update voor???.bij voorbaat dank

De oplossing

graag progamma gemist kijken met de zelfde kwaliteit die ik op mij n Samsung ervaar zonder hindernissen van stagnerende en wegvallende of stilstaande beelden.

3 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte klant,Dank voor uw bericht. Kan u ons aub het volledige modelnummer van de TV (bv 42PFL5038H) doorsturen, alsook de huidige softwareversie die op de TV geïnstalleerd staat?Heeft u het over de NPO app (uitzending gemist)? Of om welke app gaat het precies?Met vriendelijke groet,Philips Webcare
  2. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste, Kan u de software via USB-stick updaten naar de meest recente versie aub? Zie http://download.p4c.philips.com/files/4/47pfl5038h_12/47pfl5038h_12_fin_nld.pdf . Indien u reageert, gelieve dat via deze klacht te doen, en niet een nieuwe klacht te starten. Dit om verwarring te vermijden.We hebben helaas nog geen antwoord gehad welke app u precies bedoelt. Gaat het om de NPO app (voorheen uitzending gemist), of toch een andere app?In afwachting van uw reactie,Philips Webcare
  3. Auteur
    johan
    Datum
    ga er nu van uit dat ik de recenste update heb en hoop dat ik in de toekomst ook van mijn philips smart tv van alle apps kan genieten ..kan het nu afsluiten .bedankt..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen