Opgelost door Philips: Regelmatig storingen o.a flitsende strepen of gekleurde blokjes en verspringen van beeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 83356
Gebruiker
huubvandenbosch
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al ruim een half jaar bezig met een repair bedrijf uit Dordrecht die voor Philips als Repair werkt , inmiddels drie monteurs gehad met drie verschillende meningen, over de klacht , de laatste nummer vier kwam met een ruil Tv ( Bridge app ) deze TV heb ik geweigerd omdat dit een gerepareerd toestel was .
Kreeg nu telefonisch te horen van een zekere Jelle van Philips dat ik geen nieuw toestel kan krijgen , en dat ik dat ( Bridge app ) moet accepteren. ( dit kan toch niet )
Voor de klacht had ik geen oplossing , ik ben geen techneut
Deze toestellen zijn inmiddels niet meer in de handel is mij verteld
Ik heb wel 2 jaar garantie , wat moet ik nu doen
Deze TV heb ik gekocht bij de Makro in s Hertogenbosch

De oplossing

Een nieuwe gelijkwaardige TV 42 of geld terug .

2 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte klant,Dank voor uw bericht. Mogen we uw referentienummer aub, zodat we het dossier kunnen inkijken? Alvast bedankt.In afwachting van uw reactie,Philips Webcare
  2. Auteur
    huubvandenbosch
    Datum
    Wij hebben een telefonische mededeling van Philips gekregen , dat
    wij een nieuwe TV krijgen , dit wordt nog bevestigd door een
    e-mail wanneer deze wordt afgeleverd .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
huubvandenbosch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?