Klacht Philips: Reparatie vervanging koffiemachine duurt al bijna 12 weken geen vooruitzicht.

sad Niet opgelost
F.R.D. Berends

Philips EP3246/70 koffiemachine 599 euro van juli 2019
3 keer ter reparatie aangeboden laatste keer was begin april ruim 2 weken weggeweest werd toen weer aangeboden maar met schade veroorzaakt door e-Care van Philips .
Weer terug gezonden zou weer 10 dagen duren voordat ik hem terug zou krijgen. Uiteindelijk zou ik een nieuwe machine ( beperkt leverbaar)krijgen deze zou geleverd worden maar levertijd onbekend. Paar uur later werd dat 20 mei.
Vandaag weer eens gevraagd of de machine er al was nee is er nog niet even later in mijn status leverbaar vanaf 1 juni.
Nu al ruim 10/12 weken zonder koffiemachine ik heb een verzoek gedaan om mijn aankoopbedrag te storneren maar Philips zegt probleem is opgelost u krijgt een nieuwe machine. Inmiddels ben ik al bijna een 2de koffiemachine kwijt aan de aanschaf van Nespresso cups omdat ik mijn oude koffiemachine van zolder heb gehaald.
Mijn geduld is op! Coolblue en bol.com retailers van Philips hebben de machine op voorraad heb ik aangegeven maar daar kunnen zij hem niet vandaan halen.

Ik wil mijn aankoopbedrag gestorneerd krijgen!!

F.R.D. Berends
Klacht is pas opgelost als ik een nieuwe goed werkende machine ontvang.Bedrijf komt afspraken niet na en communiceert niet goed met elkaar.Gisteren weer met Philips gesproken omdat de status van de levering van mijn machine weer van 20 mei naar 1 juni was veranderd. Nadat ik flink gedreigd had dat ik mijn geld terug eiste kreeg ik 5 min nadat ik het telefoontje had opgehangen een mailtje om een afspraak voor de levering te plaatsen dus 29 mei de eerst komende optie.Het is niet te geloven eerst status naar 1 juni veranderen mij dan ook een mail sturen machine is er niet!! S'middags via FB een bericht krijgen dat er gekeken wordt of ik mijn geld terug kan krijgen?? En dan nu dit bericht! Ik wacht op vrijdag en zal de. Machine controleren of het geen gereviseerde machine is! Ik verwacht ook dat mijn garantie ook weer opnieuw ingaat.

Ook een klacht indienen over Philips?