Klacht Philips: Roestende vlotter waterreservoir Senseo

Klachtnummer
# 250462
Gebruiker
A.N.C.M. Witteman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klacht 1: De vlotter van het waterreservoir van de Senseo HD7870 roest.
Dat was kennelijk al een tijdje gaande, want snel knipperen bij het inzetten.
Beetje rommelen en hij deed het weer. Kwam er achter, toen ook dat niet meer hielp. Inmiddels heb ik een nieuw reservoir.
Klacht 2: Tel. nr. 0900 2020 871 optie 2 (€ 1,- per gesprek + belkosten) gebeld om dit te melden. Wordt een ander nummer opgegeven en verbinding verbroken.

De oplossing

1. Roestprobleem oplossen, lijkt me niet echt gezond.
2. Philips, niet na duur nummer bellen verbinding verbreken. Stijlloos.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen