Klacht Philips: Rood beeld televisie

Jmlgboel

Televisie : Philips Tv Lcd 37" 37PFL5603D/10

Verwachte kosten (Maxwell) bedragen €270

Beeld is rood/donkerrood. In de zomer oranje beeld dit was opeens zonder ingrijpen 'over'. Nu echter rood/donkerrood en dus niet meer te kijken.

Herstel van een prima televisie via Philips zelf zonder deze extreme kosten.

Philips
    Geachte klant,Dank voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft met het beeld van de TV. Helaas kunnen we aan de voorgestelde prijs van reparatie niets veranderen. De 37PFL5603D/10 is een model dat op de markt gebracht is in 2008, dus de TV valt al een tijd buiten garantie. U bent uiteraard vrij om dit te bespreken met de winkel van aankoop, aangezien u een verkoopsovereenkomst met hen hebt gemaakt. De prijs omvat arbeid, transport, onderdelen,...Met vriendelijke groet,Philips Webcare
    Jmlgboel
    Bedankt voor de snelle reactie. In mijn ogen is de oplossing echter te gemakkelijk. Het betreft een televisie aangeschaft in 2009 en naar mijn bescheiden mening zou een televisie van Philips die niet bovengemiddeld veel gebruikt is langer mee moeten gaan dan 5 kalenderjaren.
    Philips
    Geachte klant, Dank voor de reactie. Indien u niet akkoord gaat met de kost van reparatie, en betwist een deugdelijk product te hebben, dient u dit met de winkel van aankoop te bespreken. U heeft namelijk een verkoopsovereenkomst met hen en niet met Philips (de fabrikant).Graag verwijzen we naar de volgende informatie hierover: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is . Met vriendelijke groet,Philips Webcare

Ook een klacht indienen over Philips?