Klacht Philips: scheerapparaat

Klachtnummer
# 379082
Gebruiker
PaarseOrgel#196
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedendag,
heb een paar maanden een nieuw Philips scheerapparaat aangeschaft aangezien de oude Philips RQ 1250 aan vervanging toe was. De nieuwe S 7710 heb ik door aanprijzing van Philips (gevoelige huid zware baard) aangeschaft!! Nu na een paar maanden is het resultaat niet best omdat het scheren zeer pijnlijk is en de huid na het scheren er rood uit ziet. Mijn oude had ik daar geen last van! Heb ik dan toch de verkeerde keuze gemaakt (echter door aanprijzing van één uwer Philips medewerker?) Scheer mij al ca 50 jaar met genoegen met uw apparaten maar nu ben ik helaas zeer teleurgesteld. Hopelijk kunt u mij in deze helpen mijn probleem te kunnen oplossen!
Vriendelijke groet,
Cees van der Voorst

De oplossing

Oplossen ander apparaat

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?