Klacht Philips: schoon maken van stofzuiger zonder stofzak

Anoniem

de Philips stofzuiger FC8144/01 gekocht op 13 aug 2011 heeft een goede zuigkracht, het leegmaken van de stofbak en de kegel is geen probleem.
Ik ondervind na het ledigen van de stofbak en de kegel dat het opnieuw ledigen van de stofbak en kegel geen oplossing bieden voor een goed werkende stofzuiger.
Het controle lampje geeft steeds vaker aan dat de stofbak vol zit, maar dat blijkt niet de oorzaak.
Na alle schroefjes verwijderd te hebben bleek er nog een stofopvang te zitten in de vorm van een kunsstof matje. Hierin zat een laag van 1 cm. stof welke alleen te verwijderen was na plukken van de grootste laag , uitkloppen na deze handeling en daarna het uitwassen van dit matje. Wanneer dit alles een handeling is wat de gebruiker telkens opnieuw moet doen, geeft dit aan dat de constructie van deze stofzuiger niet goed is.
Ik verwacht van Philips een klantvriendelijke oplossing door een ander type stofzuiger aan te bieden.

Ook een klacht indienen over Philips?