Klacht Philips: Senseo geeft halve bakjes koffie en blijft knipperen na herplaatsing waterreservoir

Koffieleut

Mijn Philips Senseo Quadrante geeft regelmatig halve bakjes koffie.
Ook blijft het lampje steeds vaker knipperen na het vullen en herplaatsen van het waterreservoir. Eerst af en toe, nu iedere keer en sinds vandaag gaat het lampje helemaal niet meer uit. Kan het apparaat dus niet meer gebruiken!

Reparatie of vervanging.

Philips
    Beste klant, Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat je problemen ondervindt met je Senseo apparaat. Als het volume van de kopjes in der loop der tijd verminderd is, ligt dit vaak aan kalk. Ook een snel knipperend lampje kan veroorzaakt worden door kalk. Als de waterniveau-indicator vast zit in het waterreservoir door kalkaanslag kan het apparaat niet detecteren of het waterreservoir vol is. Ik wil je aanraden om het apparaat te ontkalken en na te kijken of de waterniveau-indicator nog beweegt. Als dit niet het geval is kan je het waterreservoir best een tijdje laten weken in warm water en goed schoonmaken. Met vriendelijke groet,
    Philips Webcare
    Koffieleut
    De klachten zijn vrijwel meteen na aankoop ontstaan, maar zijn gelijkdelijk erger geworden. Ik ontkalk zeer regelmatig, vaker dan 1 x per kwartaal en ik vind het al belachelijk dat zo vaak nodig is!Bovendien is het hardstikke duur! Dit apparaat is gewoon veel te gevoelig voor kalk lijkt mij.

Ook een klacht indienen over Philips?