Klacht Philips: Senseo sarista

Klachtnummer
# 46798
Gebruiker
Evelien van Pelt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg voor mijn verjaardag een mooie sarista bonen apparaat 08-10-2012.
was door het dolle want hou van lekkere koffie!
En zo 'n apparaat is vrij prijzig!
Nu is hij al 1 x ter reparatie aangeboden !
Was november 2013, apparaat net 1 jaar oud!
Ik drink gemiddeld 2 kopjes koffie per dag dus geen grote drinker.
Bleek het mes! Ofzo kapot te zijn en die is vervangen !
Vanaf hij terug is van reparatie !!! Is Mijn koffie echt niet meer te drinken ! Allen smaken hebben dezelfde bittere smaak!
En hij verschoont niet meer na ieder bakje! Hij maakt me 'n kabaal !
Ik ben diep teleurgesteld ! Het is een duur apparaat!
Wat is cadeau heb gehad en je hebt er maar 1 jaar plezier van! Dit vind ik slecht van Philips! Dure producten maken maar apparaten hebben korte levensduur!

De oplossing

Nieuw apparaat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties