Klacht Philips: Senseo sarista

Klachtnummer
# 46798
Gebruiker
Evelien van Pelt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg voor mijn verjaardag een mooie sarista bonen apparaat 08-10-2012.
was door het dolle want hou van lekkere koffie!
En zo 'n apparaat is vrij prijzig!
Nu is hij al 1 x ter reparatie aangeboden !
Was november 2013, apparaat net 1 jaar oud!
Ik drink gemiddeld 2 kopjes koffie per dag dus geen grote drinker.
Bleek het mes! Ofzo kapot te zijn en die is vervangen !
Vanaf hij terug is van reparatie !!! Is Mijn koffie echt niet meer te drinken ! Allen smaken hebben dezelfde bittere smaak!
En hij verschoont niet meer na ieder bakje! Hij maakt me 'n kabaal !
Ik ben diep teleurgesteld ! Het is een duur apparaat!
Wat is cadeau heb gehad en je hebt er maar 1 jaar plezier van! Dit vind ik slecht van Philips! Dure producten maken maar apparaten hebben korte levensduur!

De oplossing

Nieuw apparaat

0 reacties