Klacht Philips: Senseo zet te weinig koffie

Sandra

Mijn Senseo zet iedere keer te weinig koffie. Is al 2 x voor repartie geweest. Steeds geklaagd, ook na 2e 'reparatie'. Mocht ik hem weer opsturen, maar dat heb ik geweigerd omdat ik iedere keer meer als een week zonder koffiezet machine zit EN omdat ik deze keer zelf porto moest betalen. Vervolgens belde Philips mij dat ze nieuwe padhouder gingen opsturen omdat het daar aan kon liggen. Sturen ze een 1 kops houder, terwijl ik duidelijk geklaagd had dat het het vaakst mis ging bij 2 kopjes. weer gemaild, kreeg ik vorige week voor 2 kopjes een houder. Maar helaas...zet soms goed maar soms echt te weinig. Bv vandaag, 1 kopje. normaal zijn mijn kopjes bijna tot rand vol, vandaag wel 1,5 cm onder de rand. Hierdoor is de koffie gewoon niet lekker.
Dit is al mijn 2e Senseo, eerste zelfde probleem, maar na 3 jaar, dus geen garantie. Nieuwe gekocht, die net binnen de garantie zelfde kuren kreeg. Verwacht van Philips toch een betere oplossing dan maar weer opsturen.

Nieuw apparaat. Dit is mijn 2e Senseo binnen 5 jaar. De oude filterkoffie machines gingen gewoon 10 jaar of langer mee. VInd het te gek dat je Senseo na 2-3 jaar geen goede koffie meer zet.
Het viel mij ook op dat bij het afleverpunt in een heel klein dorp hier in de buurt er wel 7 Senseo's klaar stonden voor ophalen....Zet je toch aan het denken.
Een Senseo kost iets van 80 euro, daarvan mag ik verwachten dat ik daar jaren plezier van heb lijkt mij.
Ik verwacht van Philips betere service, vooral omdat dit mijn 2e Senseo in zo'n korte tijd is en ik nu al maanden bezig ben met hen voor een goede oplossing. Het enige wat dan aangeboden wordt is maar weer opsturen.... als 2 x opsturen niet geholpen heeft, waarom zou ik hem dan nog een keer opsturen?

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Philips?