Klacht Philips: Service afdeling Philips maakt er een puinhoop van bij klacht televisie

Ron

Wij hebben een Philips TV gekocht die al van moment van de aankoop spontaan uit gaat en soms spontaan aan, soms moet de stekker eruit om de tv weer spelend te krijgen.
Wij maken melding van het probleem bij de serviceafdeling philips en hebben daar een heel vriendelijke Jelle als contactpersoon. Hij doet zijn best naar ik mag aannemen maar.Het probleem is niet op te lossen met het resetten, en software te updaten die al geupdate is, ook de batterijen in de AB en de allang gemeld verbinding via kabels en apart in wandcontactdoos etc en zelf het proberen om Ziggo verantwoordelijk te stellen hebben onze tv niet gemaakt. We kunnen de tv amper normaal bekijken want de tv schakelt per dag 3 tot 5 keer uit en aan. Philips Jelle heeft inmiddels al 4 keer een verzoek van ons om een manager hierover te spreken niet eens gelezen of op gereageerd, wel vraagt onze philips nu al voor de 3e keer naar een aankoopfactuur die we al drie keer hebben verzonden een philips. We willen graag tv kijken.

We willen tv kunnen kijken, desnoods neemt philips deze tv maar retour.

Ron
    Philips Jelle vraagt voor de 5e keer om de aankoop faktuur en stuurt wederom de zelfde instructies als de allereerste keer wat niet heeft geholpen. Wederom reageert hij niet op mijn verzoek om een manager te spreken. Ze nemen het probleem niet serieus en sturen je steeds met hetzelfde kluitje het riet in/
    MENSEN KOOP NOOIT EEN PHILIPS TV,,,ELLENDE ELLENDE EN GEEN SERVICE
    Ron
    De philips specialist Jelle heeft nieuwe software en wij hebben dat weer geinstalleerd. Heeft geen fluit geholpen en ons antwoord met onze bevindingen hierin retour Jelle van service afdeling Philips gestuurd. Inmiddels weer een week verder geen enkele reactie van Jelle van Philips. Niks helemaal niks. Het kan philips geen donder schelen of je garantie hebt of niet. Mensen koop aub geen philips troep meer want de service is een ramp.

Ook een klacht indienen over Philips?