Klacht Philips: Service defecte miracast Philips TV

alducono

Momenteel ben ik al ruim een maand bezig om miracast werkend te krijgen op mijn tv. Hoewel het verschillende keren wel heeft gewerkt werkt het vaker niet dan wel. Inmiddels heb ik 6 keer gebeld met het service center. Telkens moest ik dezelfde handelingen verrichten die nooit tot ene oplossing hebben geleid. Nog erger is dat ze me telkens beloofde terug te bellen maar dit nooit hebben gedaan. En elke keer als ik weer opnieuw bel begint het liedje weer vanaf het begin. En nog steeds durven ze te zeggen dat ik niet aan het lijntje wordt gehouden. Volgens mij moet ik alle medewerkers 2 keer aan de lijn hebben gehad voordat ze mijn klacht serieus gaan nemen. Ondertussen blijf ik met een kapotte tv zitten en word ik verder op kosten gejaagd door het 0900-nummer dat ik telkens moet bellen. Deze service had ik niet verwacht toen ik een Philips TV kocht.

Miracast werkend op de TV!

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Philips?