Opgelost door Philips: Slechte bereikbaarheid en zeer slechte service, voor zo'n groot bedrijf. Aanfluiting.
Details
Klacht
1 september heb ik twee (2) Senseo apparaten besteld. De aanbieding stond in de ANWB Kampioen. Na een week werden er twee (2) apparaten en vier glazen koffiekopjes geleverd, maar NIET de 2 x 100 koffie pads die ook bij de levering hadden moeten zitten.
Na herhaalde malen telefonisch contact pogingen (ze zijn niet te bereiken via de telefoon) op de web shop site dan maar het contactformulier ingevuld. Per kerende post bevestiging van ontvangst en de belofte om met een paar dagen contact op te nemen. Echter na een week nog niet gehoord. Maar tot mijn verrassing wel 1 pakketje met koffie pads en een excuuskaartje.
Maar waar blijft het tweede pakketje met 100 pads waar ik recht op heb?
Gewenste oplossing
Het tweede pakketje met honderd koffie pads.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.