Opgelost door Philips: Slechte bereikbaarheid en zeer slechte service, voor zo'n groot bedrijf. Aanfluiting.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 274143
Gebruiker
Gfh24
Datum
2 reacties

Details

Klacht


1 september heb ik twee (2) Senseo apparaten besteld. De aanbieding stond in de ANWB Kampioen. Na een week werden er twee (2) apparaten en vier glazen koffiekopjes geleverd, maar NIET de 2 x 100 koffie pads die ook bij de levering hadden moeten zitten.
Na herhaalde malen telefonisch contact pogingen (ze zijn niet te bereiken via de telefoon) op de web shop site dan maar het contactformulier ingevuld. Per kerende post bevestiging van ontvangst en de belofte om met een paar dagen contact op te nemen. Echter na een week nog niet gehoord. Maar tot mijn verrassing wel 1 pakketje met koffie pads en een excuuskaartje.
Maar waar blijft het tweede pakketje met 100 pads waar ik recht op heb?

Gewenste oplossing

Het tweede pakketje met honderd koffie pads.
Geboden oplossing
Heb zojuist de pads ontvangen. Ben blij dat na alle moeite die ik ervoor heb moeten doen het uiteindelijk toch gelukt is. Mede te danken aan Klachtenkompas. Mensen bedankt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Gfh24
    Datum
    Nog steeds niets gehoord of gezien van de Philips web shop. Denk ook niet dat hier klacht indienen enig verschil maakt, ze zijn zo groot dat ze overal sch..... aan hebben.
  2. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Weijn,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb mijn collega's hier gelijk op geattendeerd. Ik heb even in ons systeem gekeken, en zie dat er pads worden nagezonden. Helaas is nog niet exact bekend wanneer dit in orde wordt gemaakt. Mijn collega's zullen bij u terugkomen zodra er meer informatie bekend is. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Philips Consumer Care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen