Klacht Philips: Slechte ervaringen met DUUR scheerapparaat (S9531/21)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 509224
Gebruiker
Hans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kon op de site van Philips geen klacht indienen, en vond ook niet het email adres van de klantenservice, dus dan maar hier.

Ik heb op 1 juli 2016 een scheerapparaat (S 9521/31) gekocht. Dit is een apparaat waarbij de gehele scheerkop makkelijk vervangen kan worden. Zó makkelijk dat hij er na een goed jaar zelfs tijdens het scheren vanaf valt... Hierover geklaagt, en het apparaat opgestuurd voor reparatie. Daarna heeft hij weer ruim een jaar gewerkt waarna weer hetzelfde euvel optrad. OOK heb ik inmiddels het reinigings-station vervangen aangezien de pomp kompleet doorgeroest was. Dit moest ik zelf betalen.
Afijn, nu dus weer terug naar EP Tummers waar ik te horen kreeg dat ik dit zelf met Philips zou moeten aankaarten gezien de garantie voorbij was (in totaal scheer ik me dus 4 jaar met twee apparaten...), EN heb ik tussendoor al meermaals koppen gekocht en de reinigings-unit vervangen. En dat voor een scheerapparaat van € 299,95!

Inmiddels heb ik sinds 6 november een S3333/54 gekocht, die me redelijk bevalt. Hoewel een reinigings station natuurlijk weer niet past. Ook een oudere reinigings unit paste niet. Wat een wegwerp-maatschappij!

Mijn dure S9521/31 ligt dus in de kast. De schoonmaakunit evenals de aangeschaftte voorraad vloeistof kan ik ook niet meer gebruiken....

In totaal ben ik in 4 jaar minstens €750 armer om me behoorlijk te kunnen scheren! (€ 299,95 plus 4x ongeveer €75 voor koppen en €90 voor een nieuwe reinigings unit, plus de aanschaf van de S3333)

Ik ben nota bene ook nog een oud Philips medewerker , en ben dan ook benieuwd hoe Philips dit oplost. Ik mag er toch van uitgaan dat ik me met minder inverstering goed zou kunnen scheren?

De oplossing

Ik wil eigenlijk een vervangend toestel, maar ben bang weer tegen hetzelfde euvel aan te lopen. Ik laat me dus verrassen door Philips.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb Philips om een e-mail adres gevraagd. Ik heb zojuist een Chat met Philips gehad. Even wachten op de reactie hierop. Inmiddels 12 dagen verder, en nog niets gehoord.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen