Opgelost door Philips: Slechte klantenservice bij afgebroken klepje valautomatische espresse apparaat

sad Opgelost
A.H. Barth

Klantenservice Philips reageert slecht op mijn verzoek op reparatie van mijn valautomatische espresse apparaat. Los er regelmatig niet op mailtjes gereageerd wordt, wordt er ook niet ingegaan op mijn inhoudelijke vragen.
Ik wil graag dat het apparaat gerepareerd wordt, maar wil ook graag koffie blijven drinken. Het apparaat is dan ook niet kapot, maar er is een klepje (bij het schuimkopje) gebroken. Daarom heb ik gevraagd of ze het specifieke onderdeel op kunnen sturen. Ik monteer het zelf. Dit is niet mogelijk. Ook kunnen ze mij niet digitaal het onderdeel leveren, zodat ik het zelf kan 3d printen.
Inmiddels hier twee maanden mee bezig. Onlangs de bon gemaild, op hun verzoek. En nu krijg ik opnieuw een mail of ik de bon kan mailen. Heel irritant.
Het zou prettig zijn als dit nu eens adequaat opgelost wordt.

Ik wil heel graag het klepje opgestuurd krijgen. Ik heb er foto's van naar de klantenservice gemaild, maar ze willen het niet opsturen.
Als jullie het klepje niet willen opsturen, wil ik graag dat mijn apparaat gerepareerd wordt, maar dat ik ondertussen wél koffie kan blijven drinken. Dus graag een vervangend apparaat.
Eventueel is de oplossing dat jullie mij een nieuwe sturen en ik daarna de kapotte opstuur. Al vind ik dat écht niet duurzaam.
Factuur kan ik mailen.

A.H. Barth
    Wanneer gaat Philips reageren? Gebeurd dit vaker?
    A.H. Barth
    Nog geen reactie van Philips gekregen.
    Beste meneer Barth,

Bedankt voor uw bericht. Ik ben in uw dossier gedoken, en zie inderdaad dat dit nu al enige tijd loopt. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u via WeTransfer de opgevraagde documenten heeft gestuurd, maar deze link werkt helaas niet meer. Verder kon ik geen documenten vinden die u in eerdere e-mails heeft toegevoegd. Om de één of andere reden komen uw e-mails niet altijd aan. Om de vervolgstappen te bepalen zijn de productie gegevens en de aankoopbon nodig, anders laat het systeem mij niet toe een reparatie in te boeken.

Omdat ik graag voor u de vervolgstappen wil bepalen, wil ik u nog eens vragen om uw factuur te delen. U kunt deze hier toevoegen, of u kunt contact opnemen via Facebook of Twitter (@PhilipsCare_NL). Mijn collega's en ik zijn hier elke dag beschikbaar en kunnen u via onze officiële kanalen zo snel mogelijk te woord staan.

Uiteraard kunt u ook altijd opnieuw telefonisch (0900 202 11 77, optie 1) of per e-mail contact opnemen met de collega's waar u al eerder contact mee heeft gehad, ook zij staan voor u klaar om met u mee te kijken.

A.H. Barth
    Goed te horen dat jullie mijn factuur nu wel ontvangen hebben. Ik kijk uit naar jullie reactie per mail. Deze heb ik (nog) niet gehad.
    Beste meneer Barth,

Ik heb de factuur bekeken, maar zie dat u per ongeluk de factuur van uw stofzuiger heeft gestuurd en niet die van uw espresso machine. Kunt u met deze alsnog toesturen?

Beste meneer Barth,

Erg fijn dat u de factuur na heeft gestuurd. Ik ga vanuit ons systeem een e-mail naar u sturen om de procedure tot kosteloze reparatie aan u uit te leggen. Als u hiermee akkoord gaat, kun u mij een reactie sturen op deze e-mail en dan zal ik hem voor u inboeken.

A.H. Barth
    Ja graag. Ik heb u gemaild.

Reparatie

Ook een klacht indienen over Philips?