Klacht Philips: Slechte support, niet werkend product!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567753
Gebruiker
Schande!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben speaker van Philip AW3000, deze kun je alleen gebruiken met Airstudio+ een verouderde app.
Na de update van Apple werkt deze app niet meer, omdat deze de speakers niet meer vindt.
Moet ik nu mijn speakers weggooien? Dat kan toch niet!
Nergens kun je support krijgen van Philips, zoeken op de website is een ramp!
Hoe kan ik mijn speakers weer gebruiken! 3x

De oplossing

Een oplossing zodat ik mijn speakers weer kan gebruiken!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schande!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gehoord!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen