Klacht Philips: Smart tv werkt niet meer na update.

Klachtnummer
# 359494
Gebruiker
Flip
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een philips smart tv en na de updat van ongeveer een maand geleden werkt de internet of het smart gedeelte van de tv heel slecht. Het ligt niet aan mijn eigen verbinden want als ik het via een chromecast of tv abbonement doe doet hij het wel.

Hij loopt vast. Ik moet vaak de internet verbinding opnieuw verbinden en dan nog werken de apps niet. Dit zorgt inmiddels voor wat frustratie. Jammer!

De oplossing

Zorgen dat smart tv weer werkt. Of een nieuwe update of update terug zetten. Hiervoor deed hij het wel gewoon. (1 jaar)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen