Klacht Philips: Sonicare air floss leeft maar kort

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 162738
Gebruiker
Pieter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

in 2011 gekocht: na 1.jaar en 9 maand kapot (accu) maar soepel door de Makro onder garantie vervangen. Garantie toen op 3 jaar gezet. Nu 3 maanden na het verstrijken van die termijn weer kapot en weer de accu.
Dit kan toch niet! Op internet is te zien dat heel veel mensen dit probleem hebben. Het is dus eigenlijk een verborgen gebrek en dan kan niet oor deze forse prijs

De oplossing

Een airfloss (wat verder een prima systeem is) die 6-8 jaar blijft werken.

3 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Goedemorgen Pieter,

    vervelend zeg dat je Sonicare het weer heeft begeven, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je je email adres willen delen? Dan kijk ik graag voor een oplossing in onze verdere communicatie via de mail.

    met vriendelijke groet,
    Steven
    Philips Consumer Care.
  2. Auteur
    Pieter
    Datum
    Hallo Steven,

    Mijn email is "burgwp@gmail.com"
  3. Auteur
    Pieter
    Datum
    Philips vroeg mijn email: doorgegeven, daarna doodse stilte.
    Kennelijk een nieuwe manier om mensen met problemen "van zich af te schudden"

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pieter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen