Klacht Philips: sonicare airfloss HX811/02 weigert dienst,

Klachtnummer
# 71110
Gebruiker
sb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na een levensduur van nog geen 3 jaar oud voor een apparaat van ongeveer 100 euro vind ik dat een slechte zaak. Ik zie dat het een veelgehoorde klacht is, dus ik hoop dat philips haar leven betert. Ik wil graag een nieuwe airfloss kopen, maar durf dat niet goed aan. Is er een airfloss met verwisselbare accu, zodat je niet het hele apparaat hoeft weg te gooien?
Ook vind ik het klepje van het waterreservoir nogal knullig, bij mij valt het er geregeld af, is dat in een nieuwe generatie aifloss apparaten verbeterd?
Welk apparaat kan ik het beste kiezen?

De oplossing

Graag advies

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen