Klacht Philips: Sonicare Diamondclean tandenborstel, maakt hoop herrie maar roteert niet meer juist.

Klachtnummer
# 123764
Gebruiker
nanc73
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw, Ik ben in het bezit van 2 Philips Sonicare Diamondclean tandenborstels. Het betreft 2 identieke borstels. Sinds kort maakt 1 ervan een heel hard geluid en poets hij niet meer als voorheen. Veel geluid maar weinig tot geen vermogen om de tanden te poetsen. Ik heb hem opnieuw opgeladen omdat ik dacht dat het hierdoor kwam maar dit hielp niet. Bij het verwijderen van het borsteltje zie ik ook niets en wil het apparaat niet zelf open maken. Kunt u mij helpen? Ik heb de originele aankoopbon nog en kan het apparaat opsturen als u wilt.

Hopende van u te horen,

met vriendelijke groet,

Nancy van den Berg

Gewenste oplossing

Ik zou het heel fijn vinden als het apparaat gemaakt kan worden. Kunt u mij laten weten wat ik moet doen en waar ik het apparaat heen mag sturen? Ben namelijk buiten deze melding zeer tevreden over deze tandenborstel.

1 reactie

  1. Auteur
    nanc73
    Datum
    Ik heb tot op heden nog niets van Philips vernomen??

    met vriendelijke groet,

    Nancy van den Berg

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen