Klacht Philips: Sonicare snel kapot.

Klachtnummer
# 198130
Gebruiker
CHC
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn eerste sonicare was binnen 2 jaar stuk, maar ja, vind de bon maar eens.
Dus toch maar weer een nieuwe gekocht, de HX6710.
Maar deze is nu ook weer kapot. Nu heb ik 'm eens uit elkaar gehaald om te kijken wat er aan mankeert. Het blijkt een gescheurt aluminium gietdeel onder de schacht te zijn. Even googlen laat zien dat dit een veelvoorkomend probleem is met deze tandenborstels. Als ik dan verder zoek of het onderdeel los te bestellen valt.......dus niet. Vraag aan philips, is dit onderdeel opnieuw ontworpen, om deze tekortkoming bij een nieuwe aanschaf te voorkomen? Of moet ik toch naar een tandenborstel van de concurent?

De oplossing

Eerlijk antwoord op mijn vraag, of betreffend onderdeel nog steeds voor veel problemen zorgt, of dat er misschien een update van is.

Onderdeel misschien los verkrijgbaar maken?

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste,

    Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Tom
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen