Klacht Philips: Sonicare stuk

Klachtnummer
# 367568
Gebruiker
Desmond 123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hi

Mijn sonicare is er na 2 jaar en net 1 maand mee opgehouden. Zouden jullie wat voor mij kunnen betekenen?

De oplossing

Iets van een vervangende regeling. Ben altijd erg tevreden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen