Klacht Philips: Sonicare tandenborstel nu al kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119512
Gebruiker
Sapo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Was erg tevreden met Philips Sonicare, maar is na korte tijd (ca. 1,5 jaar) toch al kapot. Het motortje maakt sinds kort heel veel lawaai. Verder trilt de borstel nauwelijks meer.
Ik ben er altijd voorzichtig mee omgegaan en vind dat een tandenborstel langer mee moet kunnen gaan.
Ik hoop dat e.e.a. gerepareerd kan worden.

Benieuwd naar uw reactie.
Vr. groet,

Samuel Porter

De oplossing

Reparatie of vervanging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Sapo
    Datum
    Totaal geen reactie van Philips gehad! Valt erg tegen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sapo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen