Klacht Philips: Sonicare tandenborstel stopt ermee.... 3 weken na verstrijken garantieperiode

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156473
Gebruiker
Stoyanov
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Philips sonicare tandenborstel gekocht op 31-01-2014 bij MediaMarkt.
Op 21-02-2016 laadt hij, van de 1 op de andere dag, niet meer bij/op.
Altijd met veel plezier gebruikt en net een paar pakjes nieuwe borstels ingeslagen.
Des te zuurder voelt dit....

De oplossing

Coulance?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Stoyanov
    Datum
    Ik ga er maar niet meer van uit dat er nog aandacht geschonken wordt aan mijn klacht...
    Gemiste kans Philips.
  2. Auteur
    Stoyanov
    Datum
    Arrogante Plutocratische bende....
    Voor mij effe geen Philips meer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stoyanov
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen