Klacht Philips: Soundbar werkt niet
Details
Klacht
Mijn Klacht:Beste,
Wij hebben ong 3 jaar geleden een nieuwe philips LED tv plus soundbar gekocht
Dit heeft 2 jaar en 2 maanden goed gefunctioneerd naar volle tevredenheid
Toen ging de soundbar stuk en deze kon (na 2jaar en 2 maanden) niet meer gerepareerd worden
We hebben toen met bijbetaling van een flink bedrag een nieuwer type gekregen
Dit type heeft eigenlijk nooit goed gefunctioneerd en is alweer 2 keer opgestuurd geweest en gerepareerd
Na herhaaldelijk bellen en emailen is het na 1 jaar met de nieuwere versie nog steeds niet opgelost
De philips help lijn heeft echt geen idee waar ze het overhebben en ik heb dan ook gevraagd naar een technicus die philips niet kan bieden
Ondertussen is de maat vol en ik wil echt actie van philips zijde
Hoop dat jullie me enigszins kunnen helpen
Als jullie meer info nodig hebben alles is beschikbaar
Gewenste oplossing
Een monteur die verstad heeft van zaken en die aan huis kan komen kijken wat er mogelijk aan de hand isEn dan natuurlijk mijn tv Met goedwerkende soundbar zodat we er weer plezier van hebben!
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.