Klacht Philips: Soundbar werkt niet

Klachtnummer
# 116812
Gebruiker
AitchDee
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn Klacht:
Beste,

Wij hebben ong 3 jaar geleden een nieuwe philips LED tv plus soundbar gekocht
Dit heeft 2 jaar en 2 maanden goed gefunctioneerd naar volle tevredenheid
Toen ging de soundbar stuk en deze kon (na 2jaar en 2 maanden) niet meer gerepareerd worden
We hebben toen met bijbetaling van een flink bedrag een nieuwer type gekregen
Dit type heeft eigenlijk nooit goed gefunctioneerd en is alweer 2 keer opgestuurd geweest en gerepareerd
Na herhaaldelijk bellen en emailen is het na 1 jaar met de nieuwere versie nog steeds niet opgelost
De philips help lijn heeft echt geen idee waar ze het overhebben en ik heb dan ook gevraagd naar een technicus die philips niet kan bieden
Ondertussen is de maat vol en ik wil echt actie van philips zijde
Hoop dat jullie me enigszins kunnen helpen
Als jullie meer info nodig hebben alles is beschikbaar

Gewenste oplossing

Een monteur die verstad heeft van zaken en die aan huis kan komen kijken wat er mogelijk aan de hand is
En dan natuurlijk mijn tv Met goedwerkende soundbar zodat we er weer plezier van hebben!

2 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte heer Duivenvoorde

    Bedankt voor het aanmelden van uw klacht. Ik begrijp dat u problemen ondervindt met de communicatie tussen uw soundbar en uw tv.
    Vandaag en gisteren is geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen. Op deze manier kunnen we u persoonlijk een aanbod doen om dit op te lossen. Dit was helaas zonder succes.

    Zou het u schikken ons met een telefoontje te vereeren? Onze contactinformatie vindt u hier: http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html. Houdt u uw casenummer 116812 bij de hand.

    Met vriendelijke groet,
    Philips Webcare.
  2. Auteur
    AitchDee
    Datum
    Heb een reactie van Philips mogen ontvangen
    Daar Philips geen aan huis monteurs hebben voor audio en deze al twee keer gerepareerd is, wordt er een afspraak gemaakt met een tv monteur of het misschien toch aan de tv kan liggen
    Heb bij aankoop duidelijk aangegeven dat de soundbar op deze tv moet passen en dat was geen probleem
    Wordt vervolgd!

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen