Klacht Philips: Stofzuiger toonde na 3 maanden al mankementen, nu helemaal niks meer.

Damla

Zojuist gebeld met de o zo klantvriendelijke medewerkers van Philips. Geprobeerd begrip te krijgen voor de situatie. Vorig jaar heb ik een stofzuiger gekocht. Na drie maanden toonde het product al mankementen. Nu een jaar later doet mijn stofzuiger het niet meer. Enige oplossing waar ze mee kwamen is een reparatie zonder enige vervanging. Hoe zou ik mijn huis moeten schoonmaken? Verkeren in het onhygiënische zeker. Verwacht werd dat ik wederom geld ging spenderen om de filters en dergelijke te vervangen terwijl het product na 3 maanden al niet deugdelijk was. Uiteindelijk boos geworden begint de medewerkers ook hun stem te verheffen, moet niet gekker worden! Het is mijn geld waar ik keihard voor werk. Ik had ook een goedkoop product kunnen kopen dan had ik me niet zo rot over gevoeld. Geen tegemoetkoming niks! Geld verdienen door slechte producten af te leveren!

1. Reparatie van mijn stofzuiger tevens een leen stofzuiger zodat ik mijn huis kan schoonmaken.

2. Een nieuwe stofzuiger aangezien het product al na 3 maanden mankementen vertoonde.

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Philips?