Klacht Philips: stofzuiger zuig niet!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 154867
Gebruiker
RayMarsé
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 maanden geleden heb ik een nieuwe stofzuiger gekocht van Philips, het gaat om een stofzuiger zonder stofzak type Philips FC9523. Vanaf de eerste dag dat ik deze ging gebruiken zoog hij praktisch niets van de grond, licht stof ja, maar andere dingen die ook op de vloer kunnen liggen worden gewoon niet opgenomen. Heb de stofzuiger ter controle opgestuurd naar Philips en terug gekregen met de mededeling dat alles getest was en dat de stofzuiger gewoon naar behoren werkt! NIET DUS!!! Inmiddels gebruik ik de stofzuiger nog wel, maar na het zuigen kan ik alles gewoon nog eens met een zachte bezem nalopen omdat de helft gewoon op de grond blijf liggen.

Vind het jammer dat er gewoon gezegd wordt dat de stofzuiger goed is en dat je het daar dan maar mee moet doen! Dacht ik ga voor Hollandse kwaliteit 169 euro, maar ook dat was vroeger denk, nu toch meer kwantiteit...

Jammer Philips...

Volgende stofzuiger wordt dan toch maar een chinees of iets dan...

De oplossing

Graag een zelfde maar nieuwe en goed werkende stofzuiger, maar liever een soortgelijk model Philips want als deze stofzuiger inderdaad gewoon werkt naar behoren nou dan heb je er dus niets aan en kan je net zo goed een kruimeldief kopen!

1 reactie

  1. Auteur
    RayMarsé
    Datum
    Totaal geen reactie van philips...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RayMarsé
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?